niedziela, 3 czerwca 2012

Faux pas

O ja niegrzeczna, zajawknęłam się tylko na temat nowej kolekcji, nie przedstawiając jej Wam jakoś porządniej... Nadrabiam zaległości, prezentując Wam Le Journal (od dzisiaj już na sklepowych półkach u UHaczKa) w dwunastu odsłonach:

tytułowy "JOURNAL"

"CAHIER"

"FAUX PAS"

"GOURMET"

"FERRAILLE"

"FINANCIERE"

"MATH"

"LIBERTE"

"RECIPE"

"PARIS"

"ROSETTE"

oraz swojsko brzmiący "SIENKIEWICZ" :-)































Do kolekcji powstały także paseczki:





Na miły początek Waszej znajomości z tą kolekcją proponuję ekspresowe CANDY, w którym można wygrać pełną kolekcję Le Journal wraz z paseczkami. Chętnych zapraszam do wpisywania się pod tym postem do najbliższego wtorku do północy (05.06.2012) za pomocą InLinkza.
Pozdrawiam :***


29 komentarzy:

80 cupcakes pisze...

O mamo! Dopiero na powiększeniach widać, jakie one są dopracowane i ile się tam wzorów pod wzorami i kolorów pod kolorami chowa!

Paolla pisze...

Zakochałam się w tych papierach od pierwszego wejrzenia:) czegoś takiego brakowało w ofercie polskich sklepów! Dzięki za zapełnienie tej niszy i to w takim stylu:)

druga szesnaście pisze...

ja też jestem w gronie zakochanych do szczętu...
przepiękny projekt i niesamowicie uniwersalny do rozmaitych dziedzin naszej twórczości.
będą moje prędzej czy później. :)

frogus_80 pisze...

O jejku jakież one są piękne!!!

asica.p pisze...

moimi faworytami zostaly 4:)naj naj dla mnie

AgnieszkaAnna pisze...

są piękne Zus
podziwiam i gratuluję

Pasiakowa pisze...

Mrr... bardzo mrrrr :)

Wanda pisze...

cudowne:)jestem oczarowana tą kolekcją:)pozdrawiam

marysJa pisze...

jest megaśna ta kolekcja :) jak nie wygram - kupuję :D

JagaBa pisze...

Zuuuu,gratulacjeKochana!!Kolejna cudowna kolekcja!!!!

Manualnie.pl pisze...

Fantastyczna kolekcja:) Wielkie brawo za pomysł i dopracowanie, wyszło świetnie!:)

pasjerenaty pisze...

kolekcja niesamowita...ukłony dla projektantek:)

Evik pisze...

bezapelacyjnie jest przecudna!!!

perelka111 pisze...

cudowna kolekcja:)))

Agnes B pisze...

papierki są genialne, fajna-delikatna tonacja... muszę je mieć lol :)
pozdrawiam!
Aga

Jadwiga pisze...

Zmysłowa kolekcja- wzbudza apetyt na jej posiadanie...
Pozdrawiam Jadwiga

Kasia Udalska pisze...

Jeszcze ich nie dotykałam, a już je kocham!! Są cudne!

Magda Wisiorek pisze...

Chcę je i już. Niedługo ruszam na zakupy :) Gratuluję pomysłowości :)

Inka pisze...

miałam okazję pooglądać ,choć i tak wiedziałam że są rewelacyjne!

mbabka pisze...

Pomarzę, popatrzę ... a może mi się uda ;) Paseczki - pierwsza klasa!

Pasjoneria pisze...

Może mój rocznik przyniesie mi szczęście ? bo taki akurat przypadł mi numer w kolejce. Prześliczne są, zresztą lubię wszystkie UHKowe :)

anias pisze...

Miło by było...je mieć :) Wyglądają niezwykle interesująco!

ROMA pisze...

Już o nich marzę! Zapisuję się i zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Elis pisze...

Ale papiery, chcę je !!!!!

Ewelina pisze...

Bardzo ciekawa kolekcia, dziekuje a mozliwosc wziecia udzialu w candy.

Goga pisze...

Ja także się zapisuje, kolekcja piękna. Przydałaby mi się do stworzenia pierwszego art journala.

Ustawiam się w kolejce. Życzę powodzenia wszystkim po równo! :)

A Ciebie, pozdrawiam ciepło :*

Goga.

Zela pisze...

W takim razie ja też spróbuję szczęścia :) Śliczne są te papiery.. ech.. Podziwiam i pozdrawiam.

moja artissima pisze...

Cudowne są !!!

Urtica pisze...

No fajne.